Sahabat@Dusun Bayu

Monday, August 30, 2010

Adakah Aku Harus Berhenti Di Sini

Salam...

"Sukar untuk aku luahkan apa yg terpendam di hatiku ini...
Dua malam berturut-turut wajahmu hadir dalam tidurku...
Mungkinkah itu satu petunjuk...
Atau mungkin juga hanya mainan perasaanku...

Atau...

Aku harus berhenti di sini..."

Senyumanku menyimpan 1001 makna...

Sekian...

~~~...Mungkin tiada lagi...~~~

15 comments:

dayana said...

dah kena penyakit angau ke cikgu..??..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@dayana xde la angau dayana... luahan hati je tu..huhu...

Moque ^_^ said...

jgn dihilangkan senyuman itu.. :)

Puteri Dyla Qistina said...

berjuanglah selagi mampu..
pasti DIA akan memimpinmu untuk mengetahui isi hati mu sendiri :)

*dun stop* ;)

wanhairi said...

usah berhenti lagi...teruskan.. huhu

zahidah dihaz said...

kenak tok??
senyum senyum selalu...

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

entah.
saye pun ngah blur ngan mslh yg mse..huhu..

misyamissyou said...

yup2! berjuangla..mane tau kan.. :)

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam...

Thanks semua.wlpn kamu semua x mengerti..Huhu...

zalin said...

ape masalahnya wandi? share ler..

ashutz said...

saye pun pernah mengalaminyer..kerap kali muncul dlm mimpi...akhirnya saye sedar..sbnrnyer, sukar utk saye melepaskan dirinya dlm ingatan ni kerana dia pernah membuatkan kita senang ketika bersama.Tapi dia bukan milik saye

Azwandy Bin Muhamad said...

@zalin xdepa2 la zalin... Nak men hoki ni sbnrnya..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@ashutz :(

ashutz said...

Hari ni saya mimpi dia lagi..tiba2 je..xde la pikir diri die pun..cume semalam saya terserempak dgn dia n puji baju die lawa..hmmm..adakah ini satu petunjuk atau mainan perasaan? saye pun hadapinye a.wandy..huhu

Azwandy Bin Muhamad said...

@ashutz susahkan kita nak tafsirkannya...Huhu...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker