Sahabat@Dusun Bayu

Wednesday, August 18, 2010

Saya Sudah Jatuh Cinta Dengan Dia

Salam...

Selamat berpuasa hari yang ke-8 kepada semua blogger yg disayangi.
Pagi-pagi lagi Poet Dusun Bayu sudah membuat entri baru.
Bersemangat pula pagi ini.

Saya rasa saya sudah jatuh cinta terhadap dia.
Saya sudah jatuh cinta dengan kecomelannya...
Mahu tahu siapa dia?

Mesti anda semua ingin tahu siapakah yang saya maksudkan.
.
.
.
.
.
Dah boleh teka tak siapa yg saya maksudkan?
.
.
.
.
.
Baiklah, yg saya maksudkan ialah si comel

Mia Sarah

Kalau dulu Mia Sarah belakon dalam cerita Adamaya, sekarang ini si comel ni belakon cerita Epilog Syurga Cinta pula yg ditayangkan di TV3 pkl 6.30ptg.

Mia Sarah comel sangat.
Harap-harap saya dapat anak yg comel macam Mia Sarah juga... Amin...
Hehe...
Berangan pulak aku kat sini...Huhu...

Sebab itulah entri kali ini saya tulis saya sudah jatuh cinta dengan kecomelannya...

Jom kita tengok kecomelan Mia Sarah.

(Sumber gambar: Google Images)

(Sumber gambar: Google Images)

(Sumber gambar: Google Images)

(Sumber gambar: Google Images)

(Sumber gambar: Google Images)

(Sumber gambar: Google Images)

(Sumber gambar: Google Images)

(Sumber gambar: Google Images)

(Sumber gambar: Google Images)

Itu adalah antara gambar Mia Sarah yg sy dapat daripada Encik Google...

Comelkan dia..Hehe...

Harap-harap la dapat anak secomel Mia Sarah nanti...
(Mama dia kena comel juga la...Hehe...)

Sekian dululah ye...

~~~...Semalam saya mimpi dalam mimpi...Huhu...~~~

17 comments:

nur aisya humaira said...

sye pn nk jatuh cinta gak ngan die...;)
sgt laa comey beliau ini...!!;)

LiFe KaMi said...

kita sama2 suka adik mia sara itu yg buat entry serentak...hehe

Sylangster Pressure said...

luv mia sarah tooo..chumel!

Aniza said...

Mia memang comel!
Pertama kali tengok Adamaya dah tertarik dengan kepetahan dan kecerdikan dia.

Anak2 Wandy mesti comel punyelah. Nak-nak kalau mamanya cute macam Heliza...hahaha. Betul tak??

dayana said...

emmm mia memang comel n cute sangat...citer best mesti la adamaya...hehe...=)

n@jwamz said...

alalala...mmg comel sgtt si mia ni...
im being in love wit her too...haha
sweet sgt...(T_T)

-just passing thru~~

cik botoX said...

wuhuuuu....
betul3...
sngt la comey....=)

wanhairi said...

betul3x... comel2... hahha... secomel wataknya...huhu..dah strt ek citr ni??? laaa...lgi best kalau heliza yg balkon...huhu

Azwandy Bin Muhamad said...

nur aisya humaira- mmg comelkan...hehe..

life kami- ha a...sbb ptg semalam tgk ciet epilog syurga cinta.. Mia baca doa..comel sangat...hehe...

sylangster pressure- LUv mia too...hehe..

Azwandy Bin Muhamad said...

Aniza- Btl tu aniza.. Kalau mama nya comel mcm heliza msti la anak2 pon comel..hehe... Tq niza...

dayana- btl2...adamaya best2... masa cite tu dl sy tgh praktikal kat melaka...

n@jwamz- Fans mia kat fb ramai giler..mmg mia ni comel..hehe...

cik botok- comel kn...hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

wanhairi- dah start dah cite ni...suke tgk mia je sbnrnye..cite adamaya lagi best...

wanhairi said...

uwaaaa...sedey...xley tgk tivi... xsempat...huhuhu...

HaiDa HiDa said...

comel kan adik mia ni.. tapi x minat la citer epilog syurga cinta ni.. lagi best filem.. huhuu.. pada pendapat saya la kan..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

she's cute..i don't saw her dramas, since i stayed in indonesia.but hope i'll get opportunity to see her altho only only her tv via her dramas:))

Azwandy Bin Muhamad said...

wan- Biasa la dok upm... Mmg x sempat nye tgk tv..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

Haida- Ok..Tapi sy suka tgk mia...hehe...comel...

Azwandy Bin Muhamad said...

Fifiey- Yup... She very cute... U must see her drama...Hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker