Sahabat@Dusun Bayu

Monday, August 23, 2010

Poet Dusun Bayu Dapat "Blogwalking Award"

Salam...

Terima kasih kepada sahabat-sahabat blogger yg singgah & meninggalkan jejak di Poet Dusun Bayu ini...
Hari ini sudah masuk 13 ramadan..
Semoga kita semua sentiasa diberikan kekuatan untuk mengharungi bulan yg penuh dgn keberkatan ini...

Alhamdulillah...
Kali ini Poet Dusun Bayu dapat anugerah lagi...
Anugerah tersebut ialah:

"BLOGWALKING AWARD 2010"

Anugerah ini telah diberikan oleh junior saya di Kolej Canselor...
Sudah dua anugerah dia beri kepada saya...
Tidak sia-sia saya berjalan-jalan ke blog sahabat-sahabat...

Inilah anugerah yang dimaksudkan...

Inilah anugerahnya...

Terima kasih kepada zalin si pemilik


Kerana memberikan anugerah ini kepada saya...
Saya berharap anugerah ini akan menjadi pendorong kepada saya untuk berblogging...
Hehe...
(Dah macam ucapan anugerah bintang poplar plak..)

Syarat penerima anugerah ini kena jawab beberapa soalan.
Soalannya ialah:

Soalan 1
Apakah yang bermain difikiran anda sekarang?
Bila la selesema ni nak sembuh...Huhu...

Soalan 2
Apakah nama samaran anda?
Ahli keluarga saya panggil saya Poet...
Ada juga kawan-kawan yg panggil Poet...
Ada juga yang panggil Wandy...
Nama floor masa di Kolej Canselor Openg...
Anak saudara panggil Pak Mok...
Hehe...

Soalan 3
Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?
Mestilah mak, bapak & ahli keluarga saya...
Lebih 3 orang dah tu...Hehe...
Campur dengan anak-anak saudara lagi...
Kawan-kawan lagi...
Hehe...

Soalan 4
Panggilan untuk si dia?
Siapa si dia yg dimaksudkan eh???
Soalan ni subjektif sangat...
Hehe...
Jadi, saya tak ada jawapannya...

Soalan 5
Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa?
Saya harapkan hati yg suci, jujur & menyayangi saya sepanjang hayat saya...
Tiba-tiba nak sedih plak...Huhu...

Soalan 6
Blog mana yang anda selalu lawat?
Blog yang saya wajib & selalu singgah ialah

15 comments:

wanhairi said...

Hihihihi... Tahniah & Tenkiu.....
Yeyeyeyeye.. dah kuar shout box... dah bleh jot kt sebelah... huhu

Lurunna said...

terima kasih utk anugerah...
sy dtg nk kutip...hehe

Azwandy Bin Muhamad said...

wanhairi- Tahniah wan eh..Tq sbb selalu singgah sini.

Azwandy Bin Muhamad said...

Lurunna- Tahniah utk kamu...
Jgn sedih2 k...kena hepi selalu...

wanhairi said...

ye laaa..nk pi sarawak jauh sangat... so singgah sini pun dah baek punyer... hahaah

Azwandy Bin Muhamad said...

hehe...ok2..tq wan...

Aniza said...

Salam...

Wandy, terima kasih ye untuk award kali ini...segan..asyik terima award aje.baginya belum lagi.

Azwandy Bin Muhamad said...

Aniza- Wslm... Sama2 niza... nape plak nak segan...xde ape yg nak segannye la...hehe...

ciK LyndaWawa igUana said...

ohohoho..kitak org sarawak juak duhal..mek ingat kitak org sabah..pahal da dusun ya?
hehehe..
mek kutip award tok..
tracias!!!!=)

Azwandy Bin Muhamad said...

Aok..kmk org swklh..hehe...
Nama tempat kmk diam Dusun Bayu..Hehe...

dayana said...

salam..emm kali kedua dapt award dari kamoo..emm segan plak nak amik..ehehe..=)

Azwandy Bin Muhamad said...

dayana- wslm...tak yah la segan k..sy dah bagi dah..ambik la k..

ashutz said...

Wah rajinnyer singgah menyinggah...Ramai plak tu..btw, thanks sebab bg anugerah gambar kaki tu..hehe...da dpt dua award, tapi xsempat publish lagi..tgh bz n menggilakan kat satu barang ni...hehe..nti story kt blog..

Azwandy Bin Muhamad said...

ashutz- Ok...sy tunggu entri terbaru shud..hehe...

NOTHING TO DISPLAY said...

TIMA KACEH..DAH AMIK~

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker