Sahabat@Dusun Bayu

Monday, August 9, 2010

Apakah yang anda nampak? (Gambar)

Salam...

Pandangan, persepsi, pendapat, pengetahuan dan pemikiran manusia adalah berbeza.
Kalau hendak tahu kenapa berbeza.
Tengok gambar di bawah ini.
Apakah yang anda nampak?

Nampak tak apa yg saya nampak...?
Hehe...

~~~...Rambut sama hitam... Hati lain-lain...~~~

7 comments:

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

NMPAK2...

HEHEH..KITE NMPAK KEPALA LELAKI TUA N..
POMPUAN PAKAI SKIRT ALA GIPSI DOKONG BABY...

N...
ANJING..HAHHAH

BTOL2 X..??

ketingting said...

oh. ada banyak yang boleh nampak dalam ni.

tepi kiri atas ~ ade nampak budak kepala botak,macam muke sedey.

tepi kanan atas ~ perempuan

lelaki kepala botak, perempuan dan anak, anjing.

secara tersirat, tak nampak, tak paham. hehe

Azwandy Bin Muhamad said...

Apa yg anda nampak...Itu la yg saya nampak..hehe...

silent MONOLOGUE said...

selamat berpuasa awak~
maaf atas salah silap..

wanhairi said...

saya nmpak burung kt tembok tu.. hahha...tetibe je pelik dari org lain...

Azwandy Bin Muhamad said...

mmg ade burung kat situ.hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

Kalau tgk btl2 ade banyak wajah dlm gambar tu... Banyak yg boleh kta nampak...
Carilah k...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker