Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, August 14, 2010

BE earning from Nuffnang

Salam...

BE= Buffered Earning

Bila agaknya Poet Dusun Bayu akan dapat Buffered Earning daripada Nuffnang...
Sudah agak lama juga menyertai Nuffnang ini.
Tapi, tetap juga dengan Metered Earning.

Mungkin sebab Poet Dusun Bayu yang belum mengetahui cara-cara untuk menyesakkan trafik di blog ini. Sekarang Poet Dusun Bayu sudah tahu cara nak menyesakkan lalulintas di blog ini.
Terima kasih kepada blogger-blogger yg sudi berkongsi pengetahuan tentang Nuffnang ini...

Kepada sahabat-sahabat blogger, jom sesakkan Poet Dusun Bayu.
Saya akan sesakkan blog anda juga...

Bak kata seorang sahabat blogger...
"Kalau nak hasilnya yang banyak... Kena berusaha dengan banyak juga.."

Saya setuju dgn kata-kata dia...
Anda bagaimana?

~~~...Cemburu juga bila tgk ada yg dpt beribu-ribu dgn Nuffnang ni...~~~

14 comments:

DaHLia said...

apa lak xpernah dapat?
metered earning tu ialah buffered earning yang dah abis kempen laa :)

Azwandy Bin Muhamad said...

x la..x pernah dpt BE...Huhu....
ME je...

kasih suci said...

sebenarnya, Azwandy pernah dapat BE, cuma wandy je yg tak perasan..untuk informasi wandy, sebenarnya metered earning (ME) tu adalah BE yang dah tamat tempoh iklan. kalau wandy tak pernah dpt BE, cmne wandy boleh dpt ME..(",)

Azwandy Bin Muhamad said...

kasih suci- La, bergitu rupanya...
Huhu... So, saya la yg x manfaatkan BE yg dpt dl..Huhu...
Thanks ye 4 ur information...

Hamzah Ian said...

same la ngan aku.. tak penah dapat.. ceh..

Bidadari fiza said...

maknanya dah pernah dpt BE la tu...(^^)

selamat berusaha keras..=)

Azwandy Bin Muhamad said...

Bidadari Fiza- Mcm tu ke?
Tu la, sy x perasan la sblm ni..hehe...

Irwan Nemoto said...

sebiji harem pon den tak paham mende pasal nuffnang2 ni.. hahahahhaaa :)

Azwandy Bin Muhamad said...

irwan- Senang je nak faham...hehe...

Irwan Nemoto said...

bukan apa.. memang den tak layan iklan2 dalam blog.. hehe :)

Azwandy Bin Muhamad said...

Irwan- yeke...
Hmmm... Leh jana pendapatan pasif dgn iklan ni bro... Kalau rajin leh dpt ribu2...Hehe...

Irwan Nemoto said...

mak oi.. tang ribu2 tu den suko dengo pulak.. haha

Tomato Gurl's Life said...

cik tom pun xpernah dpt BE...huhu

Azwandy Bin Muhamad said...

Tomato- Yeke? Berusaha la ye..hehe....
InsyaAllah dpt nanti...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker