Sahabat@Dusun Bayu

Friday, August 13, 2010

Terima Kasih kepada CIK PIJUK

Salam...

Poet Dusun Bayu hendak mengucapkan jutaan terima kasih kepada

CIK PIJUK

kerana telah membuat sesuatu yg cantik untuk

AZWANDY MUHAMAD

Saya sangat suka dengan hasilnya...

Kamu sangat kreatif Cik Pijuk...

Inilah hasil kreatif yg Cik Pijuk buat untuk saya...

1

2

3

4

5

Cantik tak...?

Cik Pijuk memang kreatif...

Kalau mahu dia buatkan untuk anda juga, jangan malu jangan segan...

Singgahlah ke blog dia...

NOTHING TO DISPLAY

Minta tolong dia buatkan untuk anda juga...

InsyaAllah, dia kan buatkan untuk anda...

-Terima kasih CIK PIJUK-

~~~...Jom ramai-ramai sertai peraduan Raya dalam Kenangan...~~~

10 comments:

NOTHING TO DISPLAY said...

wah...rupanya ada wat entry...huhu..
teharu2..tenkiu r..ala simple2 jek..

wanhairi said...

Nak satu gak..hehehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

Cik Pijuk- Entri ni sbg tanda terima kasih kat cik pijuk..Hehe...
Mesti ramai yg mntk tlg cik pijuk buatkan nanti...hehe..

Azwandy Bin Muhamad said...

wanhairi- cuba la mntk tlg cik pijuk wat kn k...

NOTHING TO DISPLAY said...

wan hairi ni xde mntk lg pun..huhuhuhu

Azwandy Bin Muhamad said...

Dia malu kot...hehe..

NOTHING TO DISPLAY said...

pemalu rupanya..hahaha

pu3mas89 said...

kacak aii....

Azwandy Bin Muhamad said...

pu3mas89- Kacak owh...Mntk lah tolong cik pijuk ya molah...Hehe...

NOTHING TO DISPLAY said...

sik ada hal..ahaha..
lama dh x dgr org klaka srwk ni..ahaha..dulu member d mtrix mmg tiap hr bwk ckp srwk ni..huhu

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker