Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, September 12, 2010

Berita Terkini Penemuan Empat Mayat Rentung Di Morib

Salam....

BERITA TERKINI: PENEMUAN EMPAT MAYAT RENTUNG DI MORIB

(Sumber gambar: Encik Google)

Selamat pagi kepada semua...
Pagi tadi saya sempat melihat berita terkini mengenai penemuan empat mayat rentung di Morib...
Berita terkini tersebut mengatakan bahawa
empat mayat yg rentung tersebut telah dijumpai berhampiran dengan ladang kelapa sawit
di Tanjung Sepat, Morib...
Penemuan empat mayat rentung ini dikatakan ada kaitan dengan kehilangan ahli perniagaan kosmetik iaitu Datuk Sosilawati Lawiya dan 3 orang lagi yg bersama dengannya sebelum dilaporkan hilang...
Pihak polis belum dapat lagi dapat mengenal pasti mangsa & akan menjalankan siasatan serta ujian DNA...
Setelah berita ini tersebar luas di media & di internet, ramai wartawan telah berkumpul di lokasi kejadian untuk mendapatkan berita & gambaran yg lebih jelas...
Namun, pihak polis telah menutup jalan untuk ke kawasan kejadian...
Penahanan 7 orang termasuk seorang peguam yg bergelar Datuk telah membantu penemuan mayat rentung tersebut...
Adakah mayat rentung tersebut adalah Datuk Sosilawati Lawiya dan 3 org yang lain?
Apakah kaitan peguam yg bergelar Datuk tersebut dengan kes ini?
Sama-samalah kita nantikan berita yg seterusnya...

Pihak polis mengingatkan kepada org ramai agar tidak membuat sebarang spekulasi mengenai penemuan empat mayat rentung tersebut...
Hal ini adalah bagi menghormati keluarga mangsa...

Sekian dulu untuk kali ini...

Saya melaporkan untuk Poet Dusun Bayu...
Hehe...

Macam wartwan pulak dah...

~~~...Sama-samalah kita tunggu berita terkini dari semasa ke semasa k...~~~

6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe pun amik gmbr ni buat entri pasal kes ni..kesian kan..tak sangka..

Azwandy Bin Muhamad said...

@Nur Hawa Mohd Zin Tula..kesian kat mangsa... tapi, x tau lagi mayat tu datuk sosilawati ke bkn...

Nur Hawa Mohd Zin said...

tu lah..tapi memang mister kehilangan mereka jadi tumpuan semua

Azwandy Bin Muhamad said...

@Nur Hawa Mohd Zin Yup... Memamng misteri kehilangan mereka ni...

Lurunna said...

kalo betul dia, innalillah... sekurang2nya mayat mereka dijumpai...ahhh kejamnya manusia..

Azwandy Bin Muhamad said...

@Lurunna Tu la... tapi masalahnya skrg. mayat dibakar. lepas tu abu dibuang ke laut.. jumpe ke mayatnye?aduh, konfius dgn berita...huhu...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker