Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, September 28, 2010

Jejaka Ini Mencari Cinta?

Salam...

Hai sahabat-sahabat blogger sekalian...

Entri kali ini berkenaan dengan seorang jejaka yg sedang mencari cintanya...
Hehe...

Nak tahu tak siapa jejaka yg saya maksudkan...?

Sabarlah ye...

Anda semua akan tahu juga lepas ni...
Hehe...

Persoalannya...
Betul ke jejaka ini sedang mencari cintanya?

Siapa cintanya yg sedang dicari...?

Ke mana cintanya menghilang?

Adakah cintanya main sembunyi-sembunyi...?

Atau...

Ada apa dengan cintanya...?

Hehe...

Yang pastinya jejaka ini sedang mencari cinta...?

Cinta pada yang Esa...

Cinta pada Rasulnya...

Cinta pada agamanya...

Cinta pada keluarganya...

Cinta pada saudaranya...

Cinta pada sahabatnya...

Cinta pada si dia...

Eh... Kenapa tiba-tiba entri pasal cinta ni...?

Baru la saya perasan...
Hehe...

Jangan gelak k...
Jangan cakap saya jiwang pulak...
Nampak je saya mcm ni...
Tapi...
Dalam hati ada taman tau...
Huhu...

Berbalik semula pada jejaka yg sedang mencari cintanya...
Hehe...

Betul nak tahu ni...?

Tak menyesal...?

Betul...!

Baiklah...

Jejaka yg saya maksudkan ialah....
.
.
.
.
.

Inilah jejaka yg saya maksudkan...

Kenal tak siapa jejaka dalam gambar tu....?
Hehe...

Jangan tanya saya, saya pun tak kenal siapa mamat dalam gambar tu...
Hahaha...

Tapi, tgk mata dia mcm kenal la pulak..
Huhu...

Apa-apa pun, semoga jejaka ini akan menjumpai semula cintanya...
Hehe...

Sekian...

~~~...Mesti ada yg meluat baca entri ni... Tapi, ada aku kesah...Hahaha...~~~

15 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

smart~~

anyss said...

Salam,
Belum jumpa?
Nak dikenalkan ke?
Errrr...kalau sudi nak gak kenalkan...mmmmm bukan apa kesian dia tu
Dia pun dah lama cari cinta
Lama sangat dahhhh berbelas tahun kot
.
.
.
.
.
.
Nenek saya dah lama menjanda you...nak dikenalkan ke?
Jommmmm la...kesian dia ;)

f_aRa_aINa989 said...

x meluatpun..cuma memnyampah..haha..
gurau k..=)

Azwandy Bin Muhamad said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr Ape yg smart tu...?
hehe...
entri ni ke gambar tu..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@anyss Wslm... Dah jumpa... Heliza Helmi tu la...
Hehe...
Tunggu dia bagi jawapan je ni..hehe...

Wah... Nak kenalkan dgn nenek kamu eh... Nenek kamu ada Facebook x?
hehe...(Gurau je...)

Azwandy Bin Muhamad said...

@f_aRa_aINa989 Meluat dgn menyampah sama je maksudnya kan cikgu fizik...haha...

pu3mas89 said...

gambar mamat ya sama ngan muka mamat kat header ktk aii... wakakkaa...

anne said...

alolololo..cumelnye mengaku cari cinta...nanti dah jumpe ikat kuat2 ye

ciK LyndaWawa igUana said...

gadis ini pun mencari cinta....=)

Yann Mazian said...

selamat berjaya mencari cinta k.. hehe. :D

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana Ktk pon carik cinta juak kak wa?

Puteri Dyla Qistina said...

salam dari warkah bonda untuk poet! hehe lamanya tak jenguk sini :( maaf bz ya, terlepas byk entry2 best

anyway, sedang mencari cinta ya? :) cayok2 bro! jangan lupa bertawakal lepas usaha ~ :) AMIN

Ikhlas, Husna.

Sophie Al-yahya said...

hahaha..
suke "tapi ada aku kesah?"
patut tambah "chakchakchak.."

kamu betul2 tgh cari cinta ke?
cinta tu akan dtg sendiri..

Azwandy Bin Muhamad said...

@Puteri Dyla Qistina Wslm... Thanks ye Husna yg comel...Hehe... Amin...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Sophie Al-yahya Yup..tgh mencari cinta..hehe...
Cinta mmg akan dtg sendiri... Tapi, jodoh itu kena dicari....
Huhu...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker