Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, September 12, 2010

Hadiah Hari Raya Teristimewa Sahabat Saya

Salam...

Selamat Hari raya ke-3...
Sekejap sahaja rasa sudah raya ke-3...
Hari raya ke-2 saya duduk di rumah sahaja...
Cuma berziarah ke rumah jiran sahaja yg buat rumah terbuka..
Dapat juga duit raya..Hehe...

Entri kali ini khas untuk sahabat saya...
Sekarang dia sudah bergelar ibu...
Hehe...
Alhamdulillah, sahabat saya iaitu
Siti Fatimah selamat melahirkan seorang cahaya mata perempuan yg sangat comel...
Tahniah diucapkan kepada Ema & suaminya iaitu Azmi
kerana telah bergelar ibu & ayah...
Hehe...

Puteri comel Ema & Azmi bernama
Aisy Nur Qasrina...
Telah lahir ke dunia pada
08.09.10
Tarikh yg senang diingat...Hehe...

Kelahiran Aisy ini adalah merupakan hadiah Hari Raya yg teristimewa bagi Ema & Azmi...
Semoga kelahiran Aisy akan menyerikan lagi rumahtangga Ema & Azmi...
Hehe..

Ni la Aisy Nur Qasrina...

Comelkan Aisy ni..Hehe...

"Ema, wandy curik gambar baby Ema dari FB..hehe...
Jgn marah k..Hehe..."

Tahniah sekali lagi kpd Ema & Azmi...

Selamat Hari Raya Aidilfitri bersama baby.Hehe...

Sekian...

~~~...Bestnya tgk baby... Tak sabar nak kawen juga...Hehe..~~~

2 comments:

LiFe KaMi said...

Comel baby tu..Tahniah kami ucapkan..
Tarikh lahir pun cantik, mmg bole ingat selalu..

Azwandy Bin Muhamad said...

@LiFe KaMi Tu la..tarikh pun senang nak ingat..hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker