Sahabat@Dusun Bayu

Friday, September 24, 2010

PERHATIAN!!! Kepada Sahabat-sahabat Bakal Graduan Konvokesyen UPM Kali Ke-34

Salam..

PERHATIAN!!!

Kepada sahabat-sahabat bakal graduan UPM yg akan bergraduat 9 hingga 13 Oktober 2010...

Anda dikehendaki untuk menjawab dua survei iaitu:


Klik gambar untuk paparan lebih jelas...


Klik gambar untuk paparan lebih jelas...


Kedua-dua survei ini WAJIB diisi...

Dan 

Anda dikehendaki mencetak slip survei dan
slip tersebut hendaklah dibawa semasa pengambilan jubah...

Klik gambar untuk paparan lebih jelas...

Tengok kat kotak yg saya tulis PERHATIAN tu k...

Saya dah buat dah survei tu...
Cuma belum dicetak je lagi...
Hehe...
Sekian... Harap maklum...

~~~...Kawan-kawan saya sudah dapat surat konvokesyen... Saya tak dapat lagi...Huhu..~~~

1 comment:

cma said...

pic kmu mcm dato' o YB gtu...hehe

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker