Sahabat@Dusun Bayu

Monday, September 27, 2010

Ke Mana Hilangnya Mood Berblogging Aku?

Salam...

Apa khabar sahabat-sahabat blogger yg disayangi?
Terima kasih kerana sudi singgah di Poet Dusun Bayu ni...
Saya selaku pemilik Poet Dusun Bayu nak mentak maaf sangat-sangat kepada sahabat-sahabat blogger sekalian kerana sejak kebelakangan ini, mood untuk berblogging saya semakin kurang...
Selepas kemalangan hari tu, saya dah jarang online...
Tidur pun dah awal sekarang ni...
Kalau dulu, tidur pkl 3-4 pagi...
Sekarang ni, sebelum pkl 12 tgh malam saya dah tidur...
Huhu...
Lengan & bahu kanan saya juga masih sakit sebab kemalangan hari tu...
Tapi, InsyaAllah, tidak ada apa-apa...
Sahabat-sahabat janganlah risau k...

Terima kasih juga kepada sahabat-sahabat yg ambil berat & mendoakan keselamatan serta kesihatan saya...
Semoga kamu semua sentiasa sihat & gembira juga...
Hehe...

Sebenarnya saya pun tak tahu ke mana hilangnya mood berblogging saya...
Huhu...

Banyak yang saya nak kongsikan dengan sahabat-sahabat sebenarnya...
Tapi, macam ada kekangan yang menghalang untuk saya menulis....
Huhu...

Saya harap mood berblogging saya akan datang semula...
Hehe...

Sahabat-sahabat janganlah risau k...
Saya masih lagi menulis...
Masih lagi mengikuti perkembangan blog-blog sahabat semua...
Walaupun saya tidak meninggalkan jejak...
Tapi, saya ada singgah di blog sahabat-sahabat...
Betul ni...
Tak tipu...
Hehe...

Baiklah...
Sekian dulu untuk kali ini k...
Saya nak mencari mood berblogging saya semula...
Harap-harap akan jumpa secepat mungkin...
Hehe...

Adios...

~~~...Risau la, surat konvo tak sampai lagi...Huhu...~~~

4 comments:

ciK LyndaWawa said...

take care.....rehat lebih k.

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana Makseh kak..kmk rehatlah tok.hehe...

aJa said...

semoga mood berblogging kamu cepat2 lah muncul ye :)

take care ye kamu :)

Azwandy Bin Muhamad said...

@aJa Thanks ye...

Take care too...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker