Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, September 4, 2010

Peraduan Raya dalam Kenangan 2010 Sudah TAMAT

Salam...

Alhamdulillah....
Hari ini sudah masuk 25 Ramadan...
Seperti yang dijanjikan, hari ini 4 September 2010
Tamatlah Peraduan Raya dalam Kenangan 2010...


Maknanya, penyertaan selepas ini tidak akan diambil kira...
Poet Dusun Bayu telah mengumpul semua gambar & cerita ringkas mengenai gambar tersebut beserta link sekali...
InsyaAllah, saya akan membuat penilaian secepat mungkin...

Terima kasih kepada sahabat-sahabat blogger yg sudi menyertai & menyokong peraduan ini...
Kalau dipanjangkan usia, saya akan menganjurkan lagi peraduan ini tahun depan...

Seperti yang saya janjikan juga,
pada
6 September 2010

Saya akan umumkan pemenang untuk peraduan ini...
Semoga semua peserta bersabar...
Saya juga berharap agar keputusan yg akan saya buat nanti akan diterima dengan hati yang terbuka...

Harap maklum...

~~~...Banyak juga penyertaan utk peraduan ini..Hehe...~~~

12 comments:

ciK LyndaWawa said...

wah..
memang cun2 selepas 1 minit lepas kul 12!

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana Hehe....kira macam yalah kak..baruk adil..hehe...

dayana said...

emm tak sabar rasenya keputusan tu..siapakah pemenang bertuah tu..jeng..jeng..jengggg...=)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

cepat2 pakcik...siapa pemenangnye..nk tau nih..ehheehehe

Anonymous said...

orait...keputusanmu kuterima dengan hati terbuka...

mode : mood okey je sejak nak raye ni...hehe

Azwandy Bin Muhamad said...

@dayana Sabarlah ye..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ Sabar la makcik...hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Aniza Bgs la kalau mood ok niza..hehe..

Lelord said...

sgt cun kalau akak yg menang hehehhe

ID said...

cik wan ke yg pilih..t cik wan wat solat hajat dulu...hehe

ciK LyndaWawa said...

adil gilak!!!!gud2.....

nang di set nya time ya...hehehehekitak guna auto publish ka?
gine?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hehe lepas ni pecah kepala la nak pilih pemenang

hehe

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker