Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, September 19, 2010

Sebulan Sahaja Lagi

Salam...

Apa khabar sahabat-sahabat blogger yg disayangi?
Hehe...
Semoga sihat & gembira selalu...

Sebulan sahaja lagi...
 
Apa yg sebulan lagi?

Cubalah teka...
Hehe...

Hmmm...
Apa, nak kahwin?

Bukan...

Calon pun takde..Mcm mana nak kawen...Huhu...

Nak betunang?

Bukan juga...

Makwe pun takde...Mcm mana nak betunang...
Adoi..Huhu...

Sebenarnya, sebulan lagi ulang tahun kelahiran saya...
Yang ke-2+ tahun...Hehe...
 
Muda lagi...
Ramai yg cakap sy nmpk muda...
Mcm budak sekolah menengah..Haha...
Bukan sy ckp k... Org cakap...Hehe...

Kepada sahabat-sahabat, saya dengan tak malunya nak mintak hadiah ni...
My wishlist utk birthday kali ini ialah...

1) Dipanjangkan usia & dilimpahkan rezeki yg banyak...Hehe...
Doakan untuk saya k...
2) Saya nak hidup gembira & bahagia...
3) Saya harap semua impian saya akan tercapai...
4) Saya nak makwe baru... Leh x macam tu...? Hehe... Saya bukan terdesak k...Hukhuk...
5) Nikon DSLR
6) Saya nak studio gambar sendiri...
7) Saya nak posting awal...

Banyak lagi la sy nak... Nanti saya senaraikan lagi k... Simpan utk entri khas sebulan lagi...
Hehe...

Mesti ada yg ckp saya mengada-ngada kn buat entri pasal ni....

Apa2 pon... Semoga semua impian saya akan tercapai...
Hehe...

~~~...Semoga dipermudahkan semuanya.. Harap akak & abg ipar sy bersabar...~~~

12 comments:

taqie said...

hehe.. ye ek.. nnt engtkn taqie ek.. nk wish :p

taqie lak lagi 2 hari je nak tue dah..haha..

payeen said...

eh eh. ni ade calon. wa ka ka *pomot*

Azwandy Bin Muhamad said...

@taqie OK2... ye ke tinggal 2 hari lagi...hehe... Selamat hari tua k..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@payeen Mana calon nye?hehe... cik payeen ke?haha...

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

wah..dah nak sambut burfday..bertambah usia ye.. =)

nizam omar said...

selamat ulang tahun..jom kita nyanyi lagu ulang tahun..
Allah selamat kan kamu..3x
Allah selamatkan Azwandy Bin Muhamad
Allah selamatkan kamu!!!
tepuk2....
Tiup lilin..

GRuNGe said...

Wah, berbintang Libra jugak ke? Ada orang cakap, orang berbintang Libra ni playboy. Adakah anda playboy. Lalalalala. Jangan marah, bergurau je.

Azwandy Bin Muhamad said...

@♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ Ye la makcik... hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@nizam omar Awal lagi la..sebulan lagi...huhu...

Azwandy Bin Muhamad said...

@GRuNGe Org yg menilai seseorg daripada zodiak @ tilikkan merupakan org yg x yakin dgn ketentuan Allah... xpe, sy x marah pon.. Nak ckp sy playboy ke... Ape ke... Yg penting, saya tahu apa yg saya buat... Hehe....

Yann Mazian said...

hehehe. hope semua wish ya tercapai lah owh.. hehe. hepi b'day in advance.. ngee. :D

Azwandy Bin Muhamad said...

@Yann Mazian Amin..hehe... makseh k....

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker