Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, September 23, 2010

Nuffnang Bagi Saya Buffered Earning Lagi

Salam...

Semalam saya buat entri berbaur kesedihan...
Huhu..
Hari ini, saya buat entri berbaur gembira lagi...
Hehe...

Alhamdulillah... Rezeki daripada-Nya...

Poet Dusun Bayu dapat Buffered Earning lagi daripada Nuffnang...

 Klik gambar untuk paparan lebih jelas...

Kali ini Vaseline Contest (klik sini untuk maklumat lanjut) pula...
Hehe...

Klik gambar untuk paparan lebih jelas...

Klik gambar untuk paparan lebih jelas...

Terima kasih kepada Vaseline...

Dan...

Terima kasih juga kepada majikan saya...

Encik NUFFNANG

Hehe...

Sekian...

~~~Kepada sahabat-sahabat blogger, rajin-rajin la tinggalkan komen k...Hehe...~~~

9 comments:

Noor Shafira Noor Rashid said...

boleh lah wandy bg kita duit raya cam ni...hehehe

Melody Iqfa said...

wah, BE yg kedue dah!
tahniah!
=))

suziesanji said...

tahniah!! da tak dapat buffered earning baru, maybe sebab glitterati kene tarik balik =(

Azwandy Bin Muhamad said...

@Noor Shafira Noor Rashid Huhu... Spttnye org yg bekerjaya la yg kena bg duit raya...Hehe..

Azwandy Bin Muhamad said...

@Melody Iqfa Ha a... Thanks... Rezeki...

Azwandy Bin Muhamad said...

@suziesanji Thanks...
Kene tarik balik? knape?

suziesanji said...

hehe~~ sebab terletak link youthsays dlm post.. huhu.. tak tau lak tak boleh.. codih2... tapi da buang da

Azwandy Bin Muhamad said...

@suziesanji Owh..yeke... Dah buang eh...? Hmm... InsyaAllah, dalam 4 hari dpt balik la glitterati tu...hehe...

AnneRaini said...

bestnye dpt be...sy ni jgn kate be, earnings pun sloww

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker