Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, September 11, 2010

Dapat Duit Raya

Salam...

Penatnya...
Kenyangnya...
Ngantuknya...
Huhu...

Tapi, yang bestnya dapat duit raya...
Hehe...

Saya tak sangka dah besar-besar pun masih dpt duit raya juga...
Hehe...

Macam biasalah...
Raya pertama pergi rumah atuk, rumah bapa saudara & mak saudara...
Penat, memang la penat...
Tapi, bila dah jumpa sanak saudara...
Hilang semua penat...
Borak sakan...Hehe...

Maklumlah bukan selalu dpt jumpa...
Huhu...

Petang tadi rumah kami diserbu oleh adik-adik bapa saya...
Penuh rumah kami tadi...
Mcm biasa juga, rumah kami akan menjadi tumpuan adik-adik bapa saya...
Masing-masing dgn keluarga mereka...
Memang ramai la...
Tapi, tak semua ada tadi...
Kalau semua ada, rasanya tak muat rumah kami...Hehe...
Keluarga sebelah bapa saya memang agak ramai...
Atuk dengan nenek sebelah bapa saya pun masih lagi ada...
Ada rancangan nak kumpulkan semua ahli keluarga sebelah bapa saya...
Harap-harap akan menjadi kenyataan la..
Hehe...
Mesti ramai nanti...

Saya dah ngantuk la...
Nak blogwalking kejap...
Lepas tu tdo...Hehe...

Sekian...

~~~...Kazen sy bg duit raya juga..Hehe...~~~

2 comments:

nur.sa said...

nape sejak blogwalking dari semalam lagi dok terbaca pasal entry sentuh hal duit raya jek. saya pun nak jugakk duit raya. hehehe.

nway, selamat hari raya ye :D

CMA said...

mkn besa mkn bnyk duit raya haha suke2:)

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker