Sahabat@Dusun Bayu

Tuesday, September 7, 2010

Nuffnang... Bagi la BE kat saya lagi... Huhu...

Salam...

Hari ini sudah masuk 28 Ramadan...
Tinggal 2 hari saja lagi utk kita semua menyambut syawal pula...
Macam mana persiapan sahabat-sahabat blogger yg disayangi...?
Baju raya sudah siap belum?
Kuih raya sudah buat ke belum?
Duit raya untuk anak-anak saudara sudah disediakan belum?
Hehe...

Pastinya sekarang ini masing-masing sibuk dengan mengemas rumah...
Cari buluh untuk buat lemang...
Buat kuih raya & macam-macam lagilahkan...
Hehe...

Untuk entri kali ini Poet Dusun Bayu nak bagitau 
BE yang Poet Dusun Bayu dapat hari tu dah jadi ME...
Huhu...
Alhamdulillah...Dapatlah juga rezeki sikit...
Jadi, Encik Nuffnang, bagi la BE lagi kat saya...
Hehe...
Boleh tak mcm tu...Hehe...
x malu betul saya ni kn...Huhu...


Bagi la BE banyak-banyak k...
Nanti saya jaga betul-betul BE tu...hehe...

Terima kasih Encik Nuffnang k...

Salam lebaran daripada Poet Dusun Bayu...

Adios...

~~~....2 hari lagi nak raya...hehe...~~~

4 comments:

Anonymous said...

wah..tahniah..bestnye..taqie tk pnh merasa BE :( haha..

GRuNGe said...

BE tu apa mendanya? Hehehehe. Tak tau plak aku short from short form ni. Explain please.

Azwandy Bin Muhamad said...

@taqie Thanks... InsyaAllah...nanti dpt la tu...

Azwandy Bin Muhamad said...

@GRuNGe BE tu maksudnya Buffered Earning... Kalau nak tau lagi, baca kat web nuffnang k...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker