Sahabat@Dusun Bayu

Thursday, September 30, 2010

Bagi Komen Kat Blog Pun Boleh Dapat Award

Salam...

Selamat pagi kepada sahabat-sahabat blogger...

Percaya atau tak, dengan hanya memberi komen di blog saya dapat anugerah...?
Tak percaya?
Kena percaya juga...
Hehe...

Betul...
Saya tak tipu...
Nak tengok buktinya?

Baiklah...
Ini buktinya...

Inilah anugerah yg saya dapat...
Siap ada gambar saya lagi tu...
Hehe...

Klik link kat bawah ni kalau nak tgk entri penganugerahan anugerah ini...
Hehe...


Saya dapat anugerah ini kerana menurut 
Cik Punya Blog F_ARA_AINA989'S BLOG
saya berpemikiran LATERAL...

Nak tahu tak apa itu pemikiran LATERAL?
Dalam bahasa mudahnya berfikir di luar kotak...
Hehe...

Nak tahu tak entri mana yg saya komen sampai dapat anugerah ni...?
Hehe...

Klik kat sini k...

Mari UJI anda berfikir secara LATERAL atau tidak???

 Menurut Cik Empunya Blog tu juga, jawapan saya agak tepat...

Sebab tu la dia bagi anugerah ni kat saya..Hehe...

Terima kasih ye Cik Empunya Blog..

Hehe...

Adios...

~~~...Surat konvo tak sampai-sampai juga... Huhu... Esok saya akan terbang ke UPM... Warga KC, nantikan kehadiran saya..haha...~~~

17 comments:

Oda Willy said...

arrrrrghh...rindu sungguh!

Unknown said...

Tahniah bro.. :)

faINa989 said...

haha, sangatlah comel keterangan itu..hehe..
ehem, kamu patut bangga sebab org pertama yang jawab soalantu dengan betul..yang lain semua tiru kamu..hehe...

p/s: memang tepatlah jawapan kamu..xde hampir2..=p

Azwandy Bin Muhamad said...

@Lurunna Hehe... KC tetap kat hati saya..

Azwandy Bin Muhamad said...

@zalin Thanks... Ptg esok ada training hoki x? aku nak join..hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@f_aRa_aINa989 Ok...saya bangga..hehe...
Thanks eh...

ashutz said...

Menunggu kehadiranmu sambil membuat persiapan..hehe...abg wandy..senior yg xkan dilupakan kerana kamu adalah senior pertama yg saya kenali dengan peristiwa keciciran kad matrik ms 1st year..haha

Anonymous said...

perghhh!!

Sophie Al-Yahya said...

wah3..
pemikiran lateral pun boleh dpt anugerah kan..
best kan ada blog..macam2 boleh dpt..

ciK LyndaWawa said...

wah..nang diluar kotaklaaa..
mok entry special juakka???
hehehe
kitak bulan oktober juak ka..
beruik hadiah ngan kmk laa aa..heheheh

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

wah dpt award. congrats ! :D

Azwandy Bin Muhamad said...

@ashutz Wah...Shud ingat lagi eh peristiwa tu?
hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@sue@p.l.e.i.a.d.e.s Pendek sangat perghhhhhhhh tu....
Panjang ckit...haha..

Azwandy Bin Muhamad said...

@Sophie Al-yahya tu la kn... dengan blog ni mcm2 je kta boleh buat & dapat...hehe...

Azwandy Bin Muhamad said...

@ciK LyndaWawa igUana Aok..maok juak kak wa...Hehe...

Kenak kmk berik hadiah ngn ktk indah?
Besday ktk bulan 10 juakkh?

Azwandy Bin Muhamad said...

@Nur-Za Marlyana Mohd Kamal Thanks ye...

ashutz said...

mestilah ingat... :) mase tu rs cm, baiknye abg ni..haha..ms tu xtaw lg a,wandy mtm..mtm pun xtaw menatang ape.heheh

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker