Sahabat@Dusun Bayu

Saturday, September 11, 2010

Raya Ke-2 Duduk Rumah Je...

Salam...

Selamat Hari Raya Ke-2...
Hari raya ke-2 ni saya duduk rumah sahaja...
Bosan sangat...
Huhu...

Jadi, beraya dengan tidur saja la...Hehe...
Tapi, petang tadi rumah kami diserang anak-anak buah saya...
Hilang jugalah bosan saya melayan mereka...
Hehe...

Rindu sangat kat diorg...
Petang tadi juga belajar macam-macam bahasa guna Google Translate...
Best...! Macam-macam bahasa yg dibelajar...Hehe...
Zaman sekarang sudah maju...
Semuanya dihujung jari sahajakan..
Hehe...

Sekian dl untuk kali ini...

Adios...

~~~...Esok raya ke-3... Siapa yg nak beraya dengan saya angkat tangan..Hehe...~~~

4 comments:

Sophie Al-yahya said...

ish sedihnyee..kenapa lah x keluar beraya mane2?

Gee said...

laa..tinggal rmah ja ka...hee..tepa..rehat2 la dulu yerr..bsok start mkn kui lagi..hee

Azwandy Bin Muhamad said...

@Sophie Al-yahya x tau nak pegi mana..huhu.. tunggu org dtg beraya kt rmh...

Azwandy Bin Muhamad said...

@Gee ya la gee... tinggal di rumah saja... betul la, esok baru la nak pegi jalan beraya..hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker