Sahabat@Dusun Bayu

Friday, September 10, 2010

Paderi Gereja di Florida Batalkan Niat Membakar Al-Quran... Tapi...

Salam...

Salam aidilfitri kepada semua saudara seagamaku...
Orang lain sibuk pergi ziarah-menziarahi, saya sempat lagi nak update blog ni..Hehe...

Kami mengutuk sekeras-kerasnya tindakan si laknat tu... (Sumber gambar: Encik Google)

Baru-baru ini kita dikejutkan oleh niat seorang paderi di gereja Florida yg mahu mengadakan upacara membakar Al-Quran kitab suci umat Islam...
Tujuannya adalah untuk memperingati peristiwa 11 September...

Bukan setakat menaikkan kemarah seluruh umat Islam malah turut menaikkan kebencian umat Islam kepada org yg menghina agama Islam...

Seluruh umat Islam mengutuk tindakan paderi tersebut...

Baru sahaja sebentar tadi, saya membaca berita di yahoo.com...
Bahawa paderi tersebut telah membatalkan niatnya...
Tapi, disebalik itu dia ada permintaan lain...
Permintaannya ialah supaya Masjid New York dipindahkan ke tempat lain...

Kau bakar A-Quran... Kau terbakar dalam neraka... (Sumber gambar: Encik Google)

Kalau anda nak tahu berita yg lebih lanjut...
Tgk kat berita yahoo.com k...

Sekian...

~~~...Kafir-kafir itu sengaja menaikkan kemarahan seluruh umat Islam...~~~

1 comment:

g0m0k9enDek said...

tgok protes dorg dah buat naik bulu roma.. blom lagik kita buat sesama kan?? mesti semangat gile kobar2 mereka ini.. malunya...xsehebat mereka!

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker