Sahabat@Dusun Bayu

Sunday, September 5, 2010

Proton Waja Baru (Gambar)

Salam...

Mengantuknya...Huhu...
Saya rasa penat sgt malam ni...
Petang tadi bebuka puasa bersama-sama dengan kawan-kawan saya...
Lepas bebuka kami pergi jalan-jalan dan beborak...
Sudah agak lama tidak berkumpul seperti itu...
Jam 11.30 tadi barulah saya sampai di rumah...

Untuk entri kali ini, saya nak kongsikan gambar proton waja yg baru...
Sudah pastinya anda semua tahukan mengenai proton waja yang baru ini...
Jom kita sama-sama tengok...

Ini adalah kereta Mitsubushi Lancer yg telah diubah sedikit untuk menggambarkan rupa Proton Waja yang baru nanti... (Sumber gambar: Encik Google)

Ini pula adalah gambaran proton perdana baru yg akan dikeluarkan nanti... Cantik tak...?
(Sumber gambar: Encik Google)

Sama-samalah kita menunggu keluaran terbaru daripada proton k...

Adios...

~~~...Saya nak beli kereta apa eh?Hehe...~~~

6 comments:

dayana said...

harap-harap saya dapat la kereta tu dengan percuma..wakaka..

Faizal n Fashitah said...

Waja baru which will be launch this November memang gunakan Lancer GT facelift. While new Perdana akan gunakan facelift new Galant.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

boleh tahan waja baru tu..

Azwandy Bin Muhamad said...

Harap-harap proton waja yg baru ni nanti seindah gambarannya..hehe...

hasrul hassan said...

Hmm mencari juga .... ada gak gambar kat sini.

Azwandy Bin Muhamad said...

@hasrul hassan ok...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker