Sahabat@Dusun Bayu

Friday, September 17, 2010

Gambar Buah Hatiku Maya Danisha

Salam...

Sudah seminggu kita berhari raya...
Baru hari ini saya ada kesempatan untuk mengupload gambar raya di Facebook...
Nak kata sibuk, taklah sibuk sangat...
Hehe...

Sahabat-sahabat nak tengok tak gambar buah hati saya...?
Hehe...

Tengok la k...

Inilah gambar buah hati saya... Namanya Maya Danisha... Anak buah saya... Hehe...

Comel tak buah hati saya ni...?
Hehe...

Jangan jeles k...

Sekian...

~~~...Setelah melihat peluang di depan mata... Aku harap impian aku akan menjadi kenyataan...~~~

10 comments:

taqie said...

haha..kemslm peluk ciom pada maya danisha..she's so adorable :)

ciK LyndaWawa igUana said...

kiut na anak buah kitak eyh..
seminggu raya...
ney duit raya kmk???ehehe

sweet-ladybird said...

comel.. nak pinjam leh?

Ms Nury said...

Secantik namanya MAYA DANISHA :)

Gee said...

kiyut aar..

Ezao' Edogawa said...

cute .! hehe. sdp nama dia!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

serious, chumelnya maya danisha:)) nama pun nice...

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam...

Thanks semua... Maya Danisha mmg comel...
Doakan kesihatan Maya Danisha ni k...

mAsHiMaRo said...

tolong peluk cium untuk baby yang kiut miut itu~~

Azwandy Bin Muhamad said...

@mAsHiMaRo Hehe... Dah tlong peluk cim dah Maya Danisha..hehe...

Aku & Dia

Daisypath Anniversary Years Ticker